Yardımcı Kitap
|
K1-Avcıoğlu, G. Ş. (2011). Küresel bilgi teknolojileri ve toplumsal değerler. Çizgi Kitabevi.
K2- Yılmaz, B. (2008). Enformasyon Çağı: Akıl ve Devrim Çağında Bilgi Teknolojileri 1700-1850. Bilgi Dünyası, 9(1), 238-239.
K3. Headrick, D. R., & Kılıç, Z. (2002). Enformasyon Çağı: Akıl ve Devrim Çağında Bilgi Teknolojileri, 1700-1850. Kitap.
K4- BAL, H. Ç., KALAYCI, C., & ARTAN, S. (2015). Farklı Gelir Grubuna Sahip Ülkelerde Dijital Bölünmenin Boyutu ve Belirleyicileri. Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi, 1(2), 107-123.
K5. İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi Ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun. http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.5651.pdf, erişim:
15.03.2016
K6. KÜÇÜKER, E. Y. (2008). Kalkınma planları kapsamında yapılan eğitim planlarının analizi (1963-2005) (Doctoral dissertation, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Politikası Anabilim Dalı (Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Programı)).
K7. Bakanlığı, K. (2013). Onuncu kalkınma planı 2014-2018.
K8.Teşkilatı, D. P. (1996). Yedinci beş yıllık kalkınma planı 1996-2000.
K9.Teşkilatı, D. P. (1990). Altıncı beş yıllık kalkınma planı 1990-1994.
K10. Teşkilatı, D. P. (1963). Kalkınma Planı (Birinci Beş Yıl).
K11.Teşkilatı, D. P. (1968). İkinci beş yıllık kalkınma planı 1968-1972.
K12. Teşkilatı, D. P. (2006). Dokuzuncu kalkınma planı 2007-2013.
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, öğrencilerin, bilgi ve iletişim teknolojisi ile iş, boş zaman ve toplum arasındaki ilişkiyi eleştirel ve yapıcı bir şekilde düşünmelerine yardımcı olmaktır. Bu ders, bireyler, kamu kurumları ve işletmeler tarafından şekillendirildiğinde ve kullanıldığında, bilgi ve iletişim teknolojilerinin toplumsal sonuçlarıyla ilgili bir dizi kavram ve analitik araçların yanı sıra nicel vaka analizlerini kapsar.
|