ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Çocuk Kütüphaneleri: Tanımı, tarihçesi, gelişimi K1-Bölüm 1-K2-ss.13-38, K3-Bölüm1,
    2 Çocuk gelişimi ve çocuk kütüphaneleri K1-Bölüm 1, K2-ss. 273-294, K3-Bölüm 4
    3 Çocuk kütüphanesi sistemi ve idari yapılanması K1-Bölüm 5, K2-ss.174-212, K3-Bölüm 5
    4 Çocuk kütüphanelerinde mimari özellikler ve mekânsal estetik K1-Bölüm 3, K2-ss.311-350, K3-Bölüm Appendix
    5 Okul öncesi çocuklara yönelik kütüphane hizmetleri K1-Bölüm 4, K2-ss. 257-294, K3-Bölüm 4
    6 İlkokul çocuklarına yönelik kütüphane hizmetleri K1-Bölüm 4, K2-ss. 13-38 ve 119-173, K3-Bölüm 5
    7 Ortaokul çocuklarına yönelik kütüphane hizmetleri K1-Bölüm 4; K2-ss. 13-38 ve 119-173, K3-Bölüm 5
    8 Çocuk kütüphanelerinde eğitsel ve yaratıcı hizmetler K1-Bölüm 4; K2-ss. 13-38 ve 119-173, K3-Bölüm 5
    9 Çocuk edebiyatı, çocuk yayınları ve çocuk yayıncılığı K1-Bölüm 5; K2-ss.230-256, K3-Bölüm 6
    10 Çocuklar için danışma kaynakları ve hizmetleri K1-Bölüm 3-, K2-ss. 13-38 ve 137-173, K3-Bölüm 2
    11 Çocuk kütüphanelerinde halkla ilişkiler ve tanıtım K1-Bölüm 3-, K2-ss. 39-89 ve 174-212, K3-Bölüm 7
    12 Çocuk kütüphaneleri hizmetlerinin değerlendirilmesi K1-Bölüm 5-, K2-ss. 174-212, K3-Bölüm 6
    13 Çocuk kütüphanecilerinin eğitimi K1-Bölüm 1; K2-ss. 213-229; K3-Bölüm 3
    14 Çocuk kütüphanecilerinde bulunması gerekli beceriler K1-Bölüm 1; K2-ss. 213-229; K3-Bölüm 3
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster