Kaynaklar
|
K1- Göncü, İ.Ö. (2010). Okul Öncesi Eğitimde Müzik Eğitiminin Temel Sorunları. Kastamonu Eğitim Dergisi,18(2), 355-362.
K2- Çuhadar, C. H. (2016). Müzik ve müzik eğitimi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 25(1), 217-230.
K3-İmik, O. H. (2015). Disiplinler arası çerçevede Dünya`da ve Türkiye`de müzik teknolojisi eğitimi (Master`s thesis, İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü).
K4- Elmas, H. (2007). 21. Yüzyılda Türkiye`de Güzel Sanatlar Eğitimi Ve Güzel Sanatlar Eğitiminde Yaşanan Sorunlar. Sanat Dergisi, (11).
K5-Topoğlu, O., & İşgörür, Ü. (2013). Türkiye`de Batı Müziği Eğitimi Veren Devlet Konservatuvarları Ve Vakıf Üniversiteleri Müzik Bölümlerinin Belirlenmesi Ve Bu Kurumlarda Eğitim Veren Akademisyenlerin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Electronic Turkish Studies, 8(12).
K6- Özen, N. (2004). Çalgı Eğitiminde Yararlanılan Müzik Öğretim Yöntemleri. G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24, (2), 57-63.
K8- Öztürk, F. G. (2003). Müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda ses eğitiminin önemi ve bireysel ses eğitimi dersi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(1).
K9-Albuz, A. (2004). Müzik öğretmenliği eğitiminde çok boyutluluk. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24(2).
K10-Öz, B.Ö. (2001). İnsanın Kültürel Gelişiminde Müzik Eğitiminin Önemi..Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 16(1), 101-106.
K11-Şentürk, N. (2001). Musiki Muallimden Günümüze Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlar. G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (2), 135-142.
|