ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    İngilizce I YDİ101 GÜZ 2+0 Üniversite BD 2
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14228
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14114
    Ödevler0236
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)40000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 60155
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   53
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     1,77 ---- (2)
    Dersin AKTS Kredisi   2
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe/İngilizce
    Koordinatör Oktay YAZICI, Salih POTUKOĞLU, Selahattin EVREN, Hatice KIZILKAYA, Ayşe İrem KÜTÜKOĞLU, Seda YAZICI, Seda YILMAZ SAKA, Zeynep MADEN
    Dersi Verenler

    1-)Öğretim Görevlisi Oktay Yazıcı

    2-)Öğretim Görevlisi Abdulkadir Gökmen

    3-)Öğretim Görevlisi Hatice Kızılkaya

    4-)Öğretim Görevlisi Ayşe İrem Kütükoğlu

    5-)Öğretim Görevlisi Seda Yazıcı Köksal

    6-)Öğretim Görevlisi Seda Yılmaz Saka

    7-)Öğretim Görevlisi Zeynep Maden

    8-)Dr.öğr.gör. Rabia Aksoy Arıkan

    Ders Yardımcıları --
    Kaynaklar Traveller (mm publications) Beginner (first 4 modules of the student?s book)
    Yardımcı Kitap Traveller (mm publications) Beginner (Workbook, first 4 modules), ders CD?si, sözlük, kitabın web sitesi ve diğer dil ile ilgili internet siteleri.
    Dersin Amacı Yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak isteneni doğru olarak anlayabilme, amaca uygun yazım tekniğini kullanarak anlaşılır şekilde yazabilme ve anlatılmak isteneni anlaşılır bir şekilde sözle ifade edebilme.
    Dersin İçeriği Greetings, - Names, - Countries and nationalities, - Classroom language ? Numbers, - Classroom objects Colors, - Personal items, - Jobs, - Adjectives, - Telling the time The verb ?be? (I, you, he, she, it, we, they), - Possessive adjectives (my, your, his, her, its, our, their), These/those, - Plurals, - The verb ?can?, - a/an, - Who Everyday activities, - Days of the week, - jobs, - Free-time activities, - Types of music, - Types of films, - Technology words Present Simple, - Prepositions of time. ? Would like to / want to, - like/love/enjoy/hate/can?t stand + v(ing), Adverbs of frequency, - How often/once-twice, - When? Family, - Furniture and appliances, - Rooms and parts of a house, - Prepositions of place, - Places in a town-city, - Seasons, - The weather, - Letters and e-mails Present Progressive, - whose?, - Possessive pronouns, - There is/there are an/an/the, - Present simple vs Present Progressive, - why / because Containers, - Food and drink, - Food courses,- parts of the body, - Ailments, - Fitness words Countable/uncountable nouns, - some/any/no, - how much/ how many Much/many/a lot of/ lots of/a few/a little, - Object personal pronouns, - The verb ?should?
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster