ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    İngilizce Okuma II YDİ106 BAHAR 4+0 Üniversite S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Okuduğu metinin ana fikrini bir iki cümle ile özetler.
    2-Aradığı bilgiyi metinde bulmak için hızlıca göz gezdirme ve tarama stratejilerini kullanır,
    3-Kelimelerin eş anlamlılarını söyler.
    4-Metin ile ilgili özet çıkarır.
    5-Metin ile ilgili soruları cevaplar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14456
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14228
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 60339
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 40122
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   95
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     3,17 ---- (3)
    Dersin AKTS Kredisi   3
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Studying abroad K1-BÖLÜM 1
    2 Alternative education K1-BÖLÜM 1
    3 Love around the world K1-BÖLÜM 2
    4 Family matters K1-BÖLÜM 2
    5 Stars of music K1-BÖLÜM 3
    6 Music and the mind K1-BÖLÜM 3
    7 What makes you happy? K1-BÖLÜM 4
    8 Think positive! K1-BÖLÜM 4
    9 A career in fashion K1-BÖLÜM 5
    10 The pressure to look good K1-BÖLÜM 5
    11 Health and healing K1-BÖLÜM 6
    12 Staying young K1-BÖLÜM 6
    13 Time for a vacation K1-BÖLÜM 7
    14 Great explorers K1-BÖLÜM 7
    Ön Koşul -
    Ders Dili İngilizce
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Abdulkadir Gökmen, Öğr. Gör. Hikmet ULUĞ, Öğr. Gör. Selahattin EVREN, Öğr. Gör. Oktay YAZICI, Öğr. Gör. Ayşe İrem KÜTÜKOĞLU, Öğr. Gör. Hatice KIZILKAYA, Öğr. Gör. Seda YAZICI KÖKSAL, Öğr. Gör. Seda YILMAZ SAKA, Öğr. Gör. Salih POTUKOĞLU, Öğr. Gör. Zeynep MADEN, Öğr. Gör. Rabia AKSOY ARIKAN
    Dersi Verenler

    1-)Öğretim Görevlisi Hikmet Uluğ

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Craven, M. (2009). Reading Keys: Skills and strategies for effective reading, student book 2. Macmillan, Oxford.
    Yardımcı Kitap YK1. Blass, L., & Vargo, M. (2013). Pathways: Reading, Writing, and Critical Thinking 1. Cengage Learning, Boston.
    Dersin Amacı Öğrencilere etkili ve hızlı okuma beceri ve stratejilerini kazandırmak.
    Dersin İçeriği Internet message, identifying text organization, guessing meaning from context, brochure, identifying the topic, recognizing parts of speech, personal letter, selecting, using a dictionary, short story, inferring meaning, antonyms, magazine article, scanning, words with different meanings, book review, separating fact and opinion, prefixes, quiz, inferring meaning, using a dictionary, newspaper article, understanding the main idea, guessing meaning from context, e-zine article, identifying reference words, synonyms, magazine letter, understanding the main idea, collocations, information leaflet, skimming, using a dictionary, e-zine article, separating fact and opinion, collocations and guide book extract, scanning suffixes, encyclopaedia entry, identifying text organisation, synonyms.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Etkili ve empatik iletişim becerilerini geliştirir. -
    2 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar. -
    3 Bilişim teknolojilerini etkili ve etil kurallara uygun kullanır. -
    4 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir. -
    5 Bir yabancı dili kullanarak öğrenim gördüğü bilim alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder. -
    6 Bir yabancı dili Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanır. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster