Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Kaygı, motivasyon, stres vb. gibi öğrenme güçlüğü oluşturabilecek kavramların tanımları üzerine açıklayıcı çalışma ve örnekleme.
|
K1- Bölüm 1
|
2
|
Yabancı dil öğreniminde kaygı azaltıcı ve motivasyon artırıcı yöntem, teknik ve teoriler.
|
K1- Bölüm 2, K3- Bölüm 1-2
|
3
|
Yabancı dilde konuşma kaygısı
|
K1- Bölüm 3, K3- Bölüm 1-2
|
4
|
Yabancı dilde yazma kaygısı
|
K1- Bölüm 4, K3- Bölüm 3
|
5
|
Yabancı dilde okuma kaygısı
|
K1- Bölüm 5, K3- Bölüm 3
|
6
|
Yabancı dilde dinleme kaygısı
|
K1- Bölüm 6, K3- Bölüm 5
|
7
|
Kaygı azaltıcı yöntemlerle dinleme ve konuşma öğretimi, etkili dinleme etkinlikleri, etkili konuşma ve dinleme etkinlikleri
|
K1- Bölüm 7, K2- Bölüm 4, K3- Bölüm 5
|
8
|
Krashen`in Duyuşsal Filtre Hipotezi
|
K1- Bölüm 8, K3- Bölüm 7
|
9
|
Horwitz ve Cope`un Yabancı Dil Kaygısı Teorisi
|
K1- Bölüm 9, K2- Bölüm 5
|
10
|
Yabancı Dil Kaygısının Nedenleri
|
K1- Bölüm 10, K2- Bölüm 6
|
11
|
Yabancı Dil Kaygısının Etkileri
|
K1- Bölüm 11, K3- Bölüm 9
|
12
|
Yabancı dilde kaygı azaltıcı yöntemlerle ders materyalleri hazırlama ve kullanma
|
K1- Bölüm 12, K3- Bölüm 9
|
13
|
Yabancı dil öğreniminde motivasyon artırıcı yöntemlerin denenmesi ve ders materyali hazırlama
|
K1- Bölüm 13-14, K3- Bölüm 10
|
14
|
Dersin kazanımlarının değerlendirilmesi ve öğrencilerin ders materyali sunumları
|
K1- s: 1-100
|