ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Okulöncesi Dönemdeki Çocuklara İngilizce Öğretimi OSD129 GÜZ-BAHAR 2+0 Üniversite S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Temel kavramları tanır.
    2-Dil edinimi ve gelişimini ayırt eder.
    3- Etkili yaklaşım ve teknikleri seçer.
    4-Çocuklar için uygun dil öğretim materyalleri tasarlar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Dr. Hatice Kızılkaya, Öğr. Gör. Abdulkadir Gökmen, Öğr. Gör. Dr. Oktay Yazıcı, Öğr. Gör. Selahattin Evren, Öğr. Gör. Salih Potukoğlu, Öğr. Gör. Hikmet Uluğ, Öğr. Gör. Zeynep Maden, Öğr. Gör. Dr. Rabia Aksoy Arıkan, Öğr. Gör. Seda Yazıcı Köksal, Öğr. Gör. Seda Yılmaz Saka, Öğr. Gör. Ayşe İrem Kütükoğlu
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Okulöncesi Dönemdeki Çocuklara İngilizce Öğretimi Ders Notları
    Yardımcı Kitap YK1. Arıkan, A. & Gürsoy, E. (2012). Teaching English to Young Learners: An activity based guide for prospective teachers (2. Baskı), Eğiten Kitap, Ankara. YK2. Kimsesiz, F. (2021). Exploring & Teaching English as a Foreign Language to Young Learners An Activity Based Guide, Nobel Yayıncılık, Ankara.
    Dersin Amacı Okulöncesi dönemdeki çocukların yabancı dil ediniminin, dil edinimi aygıtı kavramı, kritik dönem hipotezi, sosyal yapılandırmacı teorilerinin ışığında tanıtılması, etkili öğretim programı hazırlama, materyal geliştirme ve sınıf yönetimi becerilerinin kazandırılması
    Dersin İçeriği Okulöncesi dönemdeki çocukların dil öğrenme ve edinme becerileri, yabancı dil öğretiminde kullanılacak materyal ve teknikler, yabancı dil öğrenmeye yardımcı sınıf ortamı, etkili sınıf yönetimi, yabancı dil öğretiminde şarkı, hikaye ve oyun, yabancı dil öğretiminde teknoloji kullanımı
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster