Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Okulöncesi dönemdeki çocukların özellikleri hakkında bilgi verme, erken dönemde dil öğretiminin önemi ve nedenlerini açıklama
|
K1- s:1-110
|
2
|
Okulöncesi dönemdeki çocukların öğrenim ve dil edinimi, yetişkin ve okulöncesi dönemdeki çocukların dil edinimindeki farklılıkları açıklama
|
K1- s:1-110
YK2- Bölüm 1
|
3
|
Dil edinimi teorileri (Piaget, Vygotsky, Bruner, Gardner)
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 1
YK2-Bölüm 1
|
4
|
Sınıf yönetimi, dil öğrenmeye yardımcı sınıf ortamı yaratımı
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 1
YK2-Bölüm 2
|
5
|
Etkili ders planlama, günlük ders planlama, dil öğretimi etkinliklerini seçme ve sıralama
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 1
YK2-Bölüm 2
|
6
|
Bağlamsallaştırılmış dil öğretimi, kelime öğretimi
|
K1- s:1-110
YK1- Bölüm 2
YK2-Bölüm 2
|
7
|
Dinleme ve konuşma öğretimi, etkili dinleme etkinlikleri, etkili konuşma ve dinleme etkinlikleri
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 2
YK2-Bölüm 2
|
8
|
Şarkılarla İngilizce öğretimi
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 2
YK2-Bölüm 2
|
9
|
Hikayelerle İngilizce öğretimi, hikaye anlatımı materyalleri geliştirme
|
K1- s:1-110
YK2-Bölüm 2
|
10
|
Oyunlarla İngilizce öğretimi
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 3
|
11
|
Dil öğretiminde kültür ve kültür etkinlikleri
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 3
YK2-Bölüm 3
|
12
|
Dil öğretiminde 21. yy becerileri, teknolojinin kullanımı
|
K1- s:1-110
YK1-Bölüm 3
|
13
|
Okulöncesi dönemdeki çocukların dil öğreniminde değerlendirme
|
K1- s:1-110
YK2-Bölüm 3
|
14
|
Dersin kazanımlarının değerlendirilmesi, öğrenci materyal sunumları
|
K1- s:1-110
|