ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Kültürlerarası Farkındalık OSD131 GÜZ-BAHAR 2+0 Üniversite S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kültürel farklılıklar ile ilgili fikir alışverişinde bulunur.
    2-Farklı kültürel fikirlere İngilizce olarak yanıt verir.
    3-Kendi kültürü ve diğer kültürlere dair öz değerlendirme yapar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Abdulkadir Gökmen, Ayşe İrem Kütükoğlu, Hatice Kızılkaya, Hikmet Uluğ, Oktay Yazıcı, Rabia Aksoy Arıkan, Salih Potukoğlu, Seda Yazıcı Köksal, Seda Yılmaz Saka, Selahattin Evren, Zeynep Maden
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Kousataff, L. (2017). Impact 1. National Geographic Learning: Boston, USA. K2. Öğretim görevlisi ders notları K3. Reynolds, S., Valentine, D.& Munter, M. (2011). Cross-Cultural Communication. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education Inc.
    Yardımcı Kitap YK1. Reynolds, S., Valentine, D. & Munter, M. (2011). Cross-Cultural Communication. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education Inc. YK2. https://eltngl.com/sites/impact/student-resources/british-english/level-1
    Dersin Amacı Bu ders, temel akademik dil becerilerini küresel farkındalık, bilgi okuryazarlığı, eleştirel düşünme gibi 21. yüzyıl becerileri ile birleştirerek öğrencilerin kültürlerarası yeterliliklerini ve onların hem küresel hem de yerel ortamlara uyum sağlama becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.
    Dersin İçeriği Şehrini keşfet-geniş zaman Sıra dışı meslekler-alışkanlıklar Seyahat-tekrar Gecenin sırrı- şimdiki zaman Birlikte yaşamak-modals Hikâye-tekrar Moda-geçmiş zaman Mashup-sıfatlar İlginç teknolojiler- üstünlük ifadeleri Yakın geçmişin izinde-yakın geçmiş zaman Zaman kapsulüne mektup-tekrar
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster