ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Fizyoterapide Klinik Karar Verme I FTR405 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kütüphane ve web tabanlı kaynakları araştırma ve elde edilen bilgileri vakayla ilişkili kullanma becerisi kazanır.
    2-Klinik yaklaşımlar ve vakayla klinik karar verme sürecinde grup çalışması becerilerini kullanır.
    3-Vakayla ilgili değerlendirme sonuçlarını, kısa ve uzun dönem tedavi hedeflerini ve tedavi planını etkili bir iletişimle paylaşır, diğer görüşleri bilimsel temellere dayalı olarak tartışır
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Zehra Can Karahan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1.Ayşe Karaduman, Öznur Tunca Yılmaz. Fizyoterapi ve rehabilitasyon : genel fizyoterapi, ortopedik rehabilitasyon pediatrik rehabilitasyon 2. nörolojik rehabilitasyon kardiyopulmoner rahabilitasyon 3 Ankara : Pelikan Yayıncılık, 2016 K2. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Fizyoterapistlerin klinik çalışmaları sırasında sık karşılaştıkları vakalarda (ortopedik, kardiopulmoner problemler veya spor yaralanmaları) bozukluk, aktivite ve katılım düzeyinde problemleri tanımlama becerisi ve uygun fizyoterapi ve rehabilitasyon yaklaşımlarını kanıta dayalı bilimsel veriler ışığında belirlenmesine katkıda bulunmak ve öğrencilerin tedavi yaklaşımlarını etkileyen kişisel ve çevresel faktörleri sınıf içi ortamda tartışmasını sağlayarak hasta merkezli klinik problem çözme becerilerini geliştirmektir
    Dersin İçeriği Fizyoterapistlerin klinik çalışmaları sırasında sık karşılaştıkları vakalarda (ortopedik, kardiopulmoner problemler veya spor yaralanmaları) bozukluk, aktivite ve katılım düzeyinde problemleri tanımlama, uygun fizyoterapi ve rehabilitasyon yaklaşımlarını kanıta dayalı bilimsel veriler ışığında belirlenmesi
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster