ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Yazılım Mühendisliği İlkeleri BİL403 GÜZ 3+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Yazılım Geliştirme Sürecini kavrar.
    2-Yazılım Proje yönetimi kavramlarını anlar ve açıklar.
    3-Karmaşık yazılım sistemlerini çözümler ve tasarlar.
    4-Sistematik yazılım sınaması yapar ve sınama araçlarını kullanır.
    5-Yazılım mühendisliği alanındaki güncel yöntemleri tanır ve uygular.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Koordinatör Dr. Öğr. Üyesi Seda Şahin
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar 1. Roger S. Pressman, Software Engineering:A Practitioners Approach, McGraw- Hill, 2005. 2. Sommerville I., Software Engineering, Addison-Wesley, 2010. 3.Erhan Sarıdoğan, Yazılım Mühendisliği 1st ed., Papatya Yayıncılık, 2004.4.Java Bernd Bruegge, Alan H. Dutoit, Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns and 3rd ed., Prentice Hall, 2009.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Yazılım geliştirmenin aşamaları olan çözümleme, tasarım ve sınama konularını, temel yazılım mühendisliği ilkelerini ve yöntemlerini tanıtmaktır.
    Dersin İçeriği Donanım, Yazılım, İşletim Sistemleri, Kelime İşleme, Veri İşleme, Sunum Hazırlama, Görüntü İşleme, Döküman İşleme, Web Sayfası Hazırlama, Programlamaya Giriş, Temel Programlama Yapıları, Web Uygulamanın Temelleri, Akış Kontrolü, Fonksiyonel Soyutlama
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster