ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    PAZARLAMA STRATEJİLERİ İŞL521 GÜZ-BAHAR 3+0 S 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Stratejik pazarlama planı geliştirip uygular.
    2-Pazarlama stratejilerini analiz ederek yorumlar.
    3-İşletmeler için pazar fırsatlarını değerlendirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Koordinatör Emre Şahin Dölarslan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Hamdi İSLAMOĞLU, (2009), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi. Norton PALEY, (2008), Stratejik Pazarlama Planı, Mediacat. Philip KOTLER, (2000), Kotler ve Pazarlama, Sistem Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap Muhittin KARABULUT, (2004), Ulusal ve Küresel Pazarlarda Stratejik Pazarlama Yönetimi, Universal Yayıncılık.
    Dersin Amacı Stratejik pazarlama ve planlama temellerini kavrayabilme, pazarlamacı perspektifiyle stratejik pazarlamanın önemini kavrayabilme, işletme, müşteri ve rekabet analizleri yapabilme ve etkin pazarlama stratejileri oluşturmada ileri düzeyde bilgi ve beceriler kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster