ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    İngilizce Okuma II YDİ106 BAHAR 4+0 Üniversite S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Okuduğu metinin ana fikrini bir iki cümle ile özetler.
    2-Aradığı bilgiyi metinde bulmak için hızlıca göz gezdirme ve tarama stratejilerini kullanır.
    3-Kelimelerin eş anlamlılarını söyler.
    4-Metin ile ilgili özet çıkarır.
    5-Metin ile ilgili soruları cevaplar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili İngilizce
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Abdulkadir GÖKMEN Öğr. Gör. Hikmet ULUĞ, Öğr. Gör. Selahattin EVREN, Öğr. Gör. Oktay YAZICI, Öğr. Gör. Ayşe İrem KÜTÜKOĞLU, Öğr. Gör. Hatice KIZILKAYA, Öğr. Gör. Seda YAZICI KÖKSAL, Öğr. Gör. Seda YILMAZ SAKA, Öğr. Gör. Salih POTUKOĞLU, Öğr. Gör. Zeynep MADEN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Craven, M. (2009). Reading Keys: Skills and strategies for effective reading, Student Book 2. Macmillan, Oxford.
    Yardımcı Kitap YK1. Blass, L. & Vargo, M. (2014). Pathways: Reading, Writing, and Critical Thinking: Foundations, Cengage Learning, Boston.
    Dersin Amacı Öğrencilere etkili ve hızlı okuma beceri ve stratejilerini kazandırılmasıdır.
    Dersin İçeriği Ana fikri anlama, zıt anlamlılar, eş anlamlılar, tarama becerisi, konuşmanın bölümlerini tanıma, referans sözcükleri, ekleri belirleme, bağlamdan anlam çıkarma, eşdizim, farklı anlamlı sözcükler, bağlamdan anlam çıkarma, tarama ve sözlük kullanma.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster