Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Abdulkadir Gökmen, Ayşe İrem Kütükoğlu, Hatice Kızılkaya, Hikmet Uluğ, Oktay Yazıcı, Rabia Aksoy Arıkan, Salih Potukoğlu, Seda Yazıcı Köksal, Seda Yılmaz Saka, Selahattin Evren, Zeynep Maden
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
K1. London, J. (2019). The Call of the Wild: Penguin Readers Level-2.
K2. Shalley, M. (2008). Frankenstein: Pearson Graded Readers: Level-3.
K3. Dahl, R. (2021). Charlie and the Chocolate Factory: Penguin Ladybird Readers Level-3.
K4. Fitzgerald, F.S. (2019). The Great Gatsby: Penguin Readers Level-3.
K5. Wilde, O. (2020). The Picture of Dorian Gray: Penguin Readers Level-3
K6. Austen, J. (2020). Pride and Prejudice: Penguin Readers Level-4
K7. Ders notları
|
Yardımcı Kitap
|
YK1. https://teachwithmovies.org/
|
Dersin Amacı
|
Bu ders, edebi eserleri ve bu eserlerden uyarlanmış filmleri kullanarak öğrencilerin, not tutma, yaratıcı yazma, İngilizce sunum yapma becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.
|
Dersin İçeriği
|
Film ve roman incelemelerinde kullanılan kavramların tanımlanması.
Edebi metinlerde kavramlar:
Geçmişte yaşanmış olayların anlatılması.
Filmde ve kitapta geçen olayların karşılaştırılması.
Yaratıcı yazma: filmin devamındaki olası olayları gelecek zaman kipinde yazma.
Filmde ve kitapta edebi kavramların işlenişi.
Not tutma teknikleri.
Kitap ve filmi karşılaştırarak bir incele yazısı yazma.
Olay örgüsünü geniş zaman kipinde özetleme.
Yaratıcı yazma: hikâyeye yeni bir sahne yazma.
Koşul cümleleri I-II
|