Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Kuşak Kavramı ve Kuşak Sınıflamaları
|
K1
|
2
|
Hafta Kuşaklararası Dayanışma ve Önemi
|
K1
|
3
|
Aile İçinde Dayanışma ve Okul Temelli Dayanışma Modelleri
|
K2
|
4
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma, Dayanışma ve Sosyal Hizmet
|
K3
|
5
|
Toplumla Sosyal Hizmet ve Dayanışma
|
K4
|
6
|
Toplumla Sosyal Hizmet: Dayanışma İçin İyi Uygulama Örnekleri
|
K5 BÖLÜM 1
|
7
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Amacı ve Gerekçesi I
|
K5 BÖLÜM 2
|
8
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Amacı ve Gerekçesi II
|
K5 BÖLÜM 3
|
9
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Uygulanacağı Alan Tanıtımı
|
K5 BÖLÜM 4
|
10
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Uygulama Alanı İçin Önemi
|
K5 BÖLÜM 5
|
11
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Uygulanacağı Kurum Tanıtımı
|
K5 BÖLÜM 6
|
12
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Kurum İçin Önemi
|
K5 BÖLÜM 7
|
13
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Sınıf İçinde Sunulması
|
K5 BÖLÜM 8
|
14
|
İnsani Hizmet Örgütlerinde Gönüllü Çalışma Planlama: Çalışmanın Sınıf İçinde Sunulması
|
K5 BÖLÜM 9
|