ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Nesneye Yönelik Yazılım Geliştirmenin Temelleri: Yazılım geliştirmenin sorunları. Nesneye yönelik çözümlerin yazılım geliştirmeye katkısı.
    2 UML Kullanarak Nesneye Yönelik Modelleme: Nesneye yönelik modellemenin temel prensipleri, kavramları ve yapıları. UMLde en çok kullanılan gösterimler: kullanım durumu (use case), sınıf, nesne ve ardıl-etkileşim diyagramları. Nesneye yönelik modelleme ile ilgili bir durum çalışması.
    3 Gereksinim Belirleme.
    4 Analiz - Nesne Modeli.
    5 Analiz - Dinamik Model.
    6 Sistem Tasarımı: Sistemin parçaları.
    7 Sistem Tasarımı: Tasarım hedeflerinin belirlenmesi-I
    8 Sistem Tasarımı: Tasarım hedeflerinin belirlenmesi-II
    9 Nesne Tasarımı: Çözüm örüntülerinin yeniden kullanımı.
    10 Nesne Tasarımı: Arayüzlerin belirlenmesi.
    11 Nesne Tasarımı: OCL (Nesne kısıt tanımlama dili)
    12 Nesne Tasarımı: Tasarım Örüntüleri 1.
    13 Nesne Tasarımı: Tasarım örüntüleri 2.
    14 Model - Kod eşlemesi, test.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster