Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Nesneye Yönelik Yazılım Geliştirmenin Temelleri: Yazılım geliştirmenin sorunları. Nesneye yönelik çözümlerin yazılım geliştirmeye katkısı.
|
|
2
|
UML Kullanarak Nesneye Yönelik Modelleme: Nesneye yönelik modellemenin temel prensipleri, kavramları ve yapıları. UMLde en çok kullanılan gösterimler: kullanım durumu (use case), sınıf, nesne ve ardıl-etkileşim diyagramları. Nesneye yönelik modelleme ile ilgili bir durum çalışması.
|
|
3
|
Gereksinim Belirleme.
|
|
4
|
Analiz - Nesne Modeli.
|
|
5
|
Analiz - Dinamik Model.
|
|
6
|
Sistem Tasarımı: Sistemin parçaları.
|
|
7
|
Sistem Tasarımı: Tasarım hedeflerinin belirlenmesi-I
|
|
8
|
Sistem Tasarımı: Tasarım hedeflerinin belirlenmesi-II
|
|
9
|
Nesne Tasarımı: Çözüm örüntülerinin yeniden kullanımı.
|
|
10
|
Nesne Tasarımı: Arayüzlerin belirlenmesi.
|
|
11
|
Nesne Tasarımı: OCL (Nesne kısıt tanımlama dili)
|
|
12
|
Nesne Tasarımı: Tasarım Örüntüleri 1.
|
|
13
|
Nesne Tasarımı: Tasarım örüntüleri 2.
|
|
14
|
Model - Kod eşlemesi, test.
|
|